Rasva kaotuse rutiin

Rasva kaotamise reegel 7: olge ettevalmistatud ja pakkige oma sööki ette. Joogivee sellel ajal võtaks iha ära. Kuigi esialgu vastab organism kümnele päevale hästi, sest kalorid on nii madalad ja stress kehale nii kõrge, kortisooli tasemed tõusevad kiiresti, rasvade kadu peatatakse ja lihaskoe hakatakse kaneelima, et katta energianõudlust. Kõik, mida peate tegema, on võtta vähem kaloreid kui teie keha põleb mõnel kindlal päeval.

Atleetvõimlemine

See on tasuta, saate seda teha peaaegu kõikjal ja see põleb kuni kalorit 30 minuti jooksul. Eesmärk on kõndida neli kuni kuus korda nädalas, ideaalis valides iga päev erineva rutiini. Motivatsiooni huvides vaadake nelja naise lugusid, kes igaüks heitis peamised naelad peamiselt jalgsi.

Kõhu rasvade kaotuse eelised Kui soovite oma keskosa toonida ja pingutada, ei tähenda see lihtsalt lõputute kõhulihaste jaoks istumiste tegemist. Pigem peaks teie kõhulihaste treening olema vaid üks element mitmekülgsest dieedist ja sobivusest. Eesmärk on teha kõhuharjutusi vähemalt kaks korda nädalas - ja võiksite teha rohkem. Lisades mõne minuti ab-treeningu oma treeningukavasse, võite saavutada veelgi paremaid tulemusi. Näpunäide Tehke kõhulihaste treening vähemalt kaks korda nädalas või lisage see oma tavalisse treeningusse.

Vaid mõne nädala pärast saate teed järgmise kaalu kaotuse edulugu! Jalgsi 1: Lihas üles Eesmärk: Suurendada ülakeha tugevust, vahetades südame ja tugevuse liigutusi.

Rasva kaotuse rutiin 6 nadala slim alla

Enne lahkumist visake taskusse vastupanu. Kestus: 38 min 5 min Soojenemine: Lihtsalt liikuda.

Rasva kaotuse rutiin Kuidas poletada rasva poti

Tõstke riba külgedel, tõstke riba õlgade kõrguseni või nii kõrgele, kui suudad minema õlgadele minemata ; vabastamist. Kas 30 kordust. Prindipead Hoidke riba otsad igas käes.

Rasva kaotuse rutiin Kaalulanguse vestluse algajad

Asetage vasak jalg bändi keskele ja paremale jalale umbes 8 tolli vasakule poole bänd peaks olema sinu taga. Tõstke käed õlgade kõrguseni, et nad moodustaksid kraadise nurga.

The Science of Weight Loss : Leptin Resistance - Dr. J9Live

Kui peopesad on ettepoole, vajutage käsi otse üles, hoides käsi kõrvade kõrval. Alandage tagasi algasendisse.

Bitseps lokid Hoidke riba otsad mõlemas käes ja seisake mõlema jalaga laiuse keskel riba keskel. Kui peopesad on suunatud ettepoole, küljele lähedalt reied ja küünarnukid, tõstke käed õlgadele. Hoidke randmeid sirgelt.

Rasva kaotuse rutiin Slimming termilise kaalulanguse keha shaper

Peaksite seda tegema 4 korda. Walk 2: Fat Blast Eesmärk: põletada Rasva kaotuse rutiin suure intensiivsusega südame liigutustega, suurendades samal ajal keha tugevust.

Rasva kaotuse rutiin Kui palju maksab minu kohandatud kaalulangus

Kestus: 41 min 5 min Soojendage kõndides lihtsas tempos; töötada kiirelt. Seisa jalga koos, käed puusad. Astuge parem jalg edasi jalgsi või kahe, alumise korpuse suunas, kuni parem reide on paralleelne põrandaga.

Kuhu rasv kehakaalu kaotades tegelikult läheb? Kehakaal hakkab langema siis, kui põletad energiaks rohkem kaloreid kui tarbid.

Vabastage, astuge vasakule jalale paremale ja korrake, seekord Kaalulangus ja madal HDL vasaku jala edasi.

Jätkake edasi iga põrkega edasi.

Rasva kaotuse rutiin Slimming soob kookospahkli kana riisi