Parim viis kaldus rasva poletamiseks

See suhtleb otse veresoontega, mis kannavad verd maksas soolestikku, viskades sellesse rasvhappeid. Toitlustus peaks olema murdosa - korda päevas väikeste portsjonitena. Kui keha nõuab rangemat dieeti, on tõhusad monodieedid, näiteks tatar ja keefir, kuid need tähendavad tõsiseid piiranguid, sealhulgas tervist, mitte kõik ei pea sellisele dieedile vastu. Meestel ladestub rasv peamiselt maos. Üks lihtsamaid, kuid küllaltki efektiivseid kodumeetodeid on massaaž kõhuga. Pigista põkk-põsed kokku.

Parim viis kaldus rasva poletamiseks

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on praegu fitnessimaailmas populaarseim liikumisviis ja näib, et see on tõhusam viis kalorite põletamiseks kui lihtsalt kardiotreening. See on esimene samm HIIT-rutiini loomiseks. HIIT on kardiotreeningu stiil, kus treenid lühikese aja jooksul intensiivselt enne pausi.

Kuidas eemaldada rasv kõhust ja külgedelt

Üks populaarsemaid meetodeid on harjutuste seeria kordamine 30 sekundi jooksul, enne kui teete kiire pausi, et hingata ja lasta kehal taastuda. Teine populaarne meetod on mõne minuti jooksul mõne väikese harjutuse tegemine enne väikese pausi tegemist, kuid see on väga intensiivne!

Pausid võimaldavad teil 30 sekundi pikkustesse kiiretesse treeningutesse panna kõrge energiatase, mistõttu võib see olla tavalisest kardiost tõhusam rasvapõletaja. Kui soovite proovida HIIT-i rutiini, on oluline meeles pidada, et peate kogu energia panustama lühikestesse treeningutesse, kuna see tõstab teie pulssi ja kulutab kaloreid.

Warren Buffett speaks with Florida University

Seda seetõttu, et see on intensiivne treeningvorm, nii et liiga kaua treenides võib teil tekkida nõrkus ja kurnatus. Samuti on tõhusam treenida lühemat aega, kuna kulutate treeningule rohkem energiat.

Parim viis kaldus rasva poletamiseks

Kui soovite välja töötada ainult ühe ala, näiteks oma käed, saab selle ühe ala sihtimiseks luua minutilise HIIT-rutiini. Kui soovite kogu keha treenimist, on kõige parem treenida 30 minutit, et saaksite pühendada aega igale kehaosale. Teadlane Izumi Tabata Lühem FAGE 0 Kaalulangus on kuus sekundilist treeningut, millele järgneb 4-minutiline puhkeaeg. Teie jaoks sobivate liikumiste valimine Võite kasutada mitmesuguseid erinevaid käike.

Parim viis kaldus rasva poletamiseks

Need käigud töötavad teie keha erinevates osades ja kõige parem on kombineerida alaosa, Parim viis kaldus rasva poletamiseks, südamiku ja südame liikumisi, nii et järgite täielikku HIIT-treeningut. Siin on mõned harjutused, mida võiksite oma trenni lisada.

Parim viis kaldus rasva poletamiseks

Ülakeha harjutused Üles ja alla plank See on suurepärane variatsioon klassikalisel plangul, mis kasutab teie kehakaalu lihaste ülesehitamisel. Selle käigu pikka aega hoidmine võib olla keeruline, kuid peaksite püüdma hoida positsiooni vähemalt 30 sekundit. Kui teil on raskusi positsiooni hoidmisega, hoidke põlvi maas.

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on praegu fitnessimaailmas populaarseim liikumisviis ja näib, et see on tõhusam viis kalorite põletamiseks kui lihtsalt kardiotreening. See on esimene samm HIIT-rutiini loomiseks.

Siit saate teada, kuidas üles ja alla planku teha. Push up Push up on klassikaline treeningliikumine, mis on suurepärane võimalus lihaseid kasvatades rasva põletada.

Tõde: kuidas põletada kõhurasva!

Siit saate teada, kuidas tõuke teha. Põhiharjutus Jalgratta krõmps on muudetud krõmps, mis tugevdab teie kaldus ja kõhulihaseid. Siit saate teada, kuidas jalgratta krõbinat teha. Alamkeha harjutus Hüppa kükid Hüppekükke on väga raske teha, kuid see on suurepärane võimalus rasva põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks.

  1. Kuidas kaotada rasva - Ettevalmistused May
  2. Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Joogid May
  3. Kogu aeg - umbes 15 minutit.
  4. Kaalulangus moes
  5. Algajate juhend HIIT-i jaoks: kuidas valida HIIT-treeningu jaoks parimad käigud - Elu -

Eesmärk on 30 sekundit hüppeid! Siit saate teada, kuidas hüppeid teha. Kehaharjutused kokku Burpees Burpee on plyomeetriline käik, mis tõstab teie pulssi kalorite põletamiseks.

Kuidas kaotada rasva

Harjutusel on kolm osa; langetate käed maapinnale, hüppate jalad tagasi plangu, teete tõusu üles ja siis lähete tagasi seisuasendisse. Siit saate teada, kuidas burpi teha.

Parim viis kaldus rasva poletamiseks

Fitfluential HIIT treening 5.